Algemeen

Beleef de virtuele gamewereld in The Park

De Mol spelen met jouw familie en/of vrienden in Nieuw-Zeeland waar je niet letterlijk op reis hoeft te gaan? Virtuele gamecentrum The Park maakt dit voor iedereen mogelijk! Dit initiatief startte twee jaar geleden in België en breide zich uit naar Breda en Eindhoven. Wij richten ons voornamelijk op Eindhoven. 

 

“Eindhoven is bewust gekozen”

                                                Florence Roosendaal

 

Sinds kort heeft The Park zich gevestigd in de voormalig Philips Bedrijfsschool. Hoewel er een hoop andere Nederlandse steden zijn, hebben ze bewust gekozen om de gamecentre in Eindhoven neer te zetten. “Eindhoven is bewust gekozen. Het is één van de grotere steden in Nederland en het ligt in het zuiden. Daarnaast zijn er heel veel technische bedrijven en heel veel mensen die bij deze doelgroep passen”, zegt Florence Roosendaal (links), expansie manager van The Park. Het bedrijf werkt samen met Vodafone.  “Vodafone en The Park willen de toekomst van entertainment vormgeven. Bovendien maken wij gebruik van deze krachtige netwerk om de virtuele spellen mogelijk te maken ”, aldus Roosendaal. 

 

“Een ‘feeling’ krijgen van het hebben van een VR bril”

                                                                                   Niels Kloostra

Voordat de bezoekers de groepsactiviteiten kunnen doen, worden ze eerst naar boven geleid om de individuele spellen te doen zoals spinnenwebben schieten en schurken verslaan in het Spiderman spel. “Ze komen eerst in de intro zone terecht zodat ze kunnen wennen aan de virtuele wereld. Het is ook belangrijk dat ze een feeling krijgen bij het dragen van een VR bril. Voor sommige is het heftig omdat ze in een ‘andere’ wereld terecht komen”, legt Niels Kloostra (rechts) –veneu manager van het bedrijf- uit.

De Mol VR game

Eén van de groepsactiviteiten is de De Mol VR-game. In vestiging België is het een groot succes en is recentelijk overgewaaid naar Nederland. Dit idee is geïnspireerd geraakt door het Belgische televisieprogramma met dezelfde naam. Wij zullen niks verraden, maar wij kunnen jullie beloven dat je wordt meegenomen naar een wereld vol spanning, sensatie en natuurlijk veel gezelligheid. 

“Je hoeft geen gamer te zijn”

Je hoeft geen professionele gamer te zijn om deze activiteit te kunnen doen. Volgens Kloostra is het een misvatting. “Je hoeft geen gamer de spellen te kunnen spelen. Dat is een misvatting. Ons doel is om The Park toegankelijk te maken voor de simpele medemens. De doelgroep is tussen 12 en 89 jaar.” Bij dat laatste moest Florence bij lachen. “The Park is voor iedereen. Voor familie, vrienden en ook collega’s die een bedrijfsuitje willen organiseren”.   

 

 


Uw reactie




AGENDA

Activiteit doorgeven? Klik hier.


Meld je aan voor onze nieuwsbrief!