Vraag het maar na; bij het ene uitzendbureau moet een werkzoekende een afspraak maken en bij de andere komt hij niet binnen omdat hij niet in het bezit is van certificaten of diploma’s. Wat vooral dat laatste betreft, een papiertje meer of minder zegt natuurlijk helemaal niets over de mogelijkheden van iemand. Daar kom je alleen achter als je bereid bent om de mens achter de inschrijver te willen zien. Dan kom je dingen te weten die in het belang van de werkzoekende zijn, maar ook het belang van de werkaanbieder dienen.

Bij BeterBaan staat de mens centraal. Dat is in het kort het antwoord op de vraag waarom het gros van de opdrachtgevers jarenlang blijft vertrouwen op de medewerkers van BeterBaan.

“Echt krijgen wat je hebben wilt is pas echte service”, zei eens een van onze vaste klanten van “BeterBaan onderstreept die gedachte, maar gaat daarin nog een stapje verder; gewoon meer doen dan van je verwacht wordt is een stelling die dagelijks door ‘BeterBaan’ uitgedragen wordt.” Dienstverlening hoort geen doelstelling op zich te zijn. Jezelf verplaatsen in de problematiek van onze klanten is voor goede dienstverlening een vanzelfsprekendheid.

Direct contact, korte communicatielijnen, snelle service, goede oplossingen, een doorzichtige facturering, een landelijk netwerk en vertrouwen in een uitstekende werkwijze. Dat is de methode die wel werkt… Dat is de BeterBaan methode… Dat is onze kracht…

BeterBaan Uitzendbureau
Keizersgracht 8, Eindhoven